Zewnętrzne reklamy i ich skuteczność

Dodane: 09-08-2017 04:03
Zewnętrzne reklamy i ich skuteczność przyczepy reklamowe

Krótka definicja z Wikipedii. Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna


Dobrze wyglądające reklamy mobilne

Osobom zamawiającym wykonanie reklamy mobilnej zależy na tym, aby wyglądały one bardzo atrakcyjnie. Wiedzą bowiem bardzo dobrze, że tylko wówczas sprzedawane przez nich towary będą mogły być naprawdę dobrze sprzedawane. Wobec tego stawiają bardzo duże wymagania osobom wykonującym reklamy mobilne. Tymczasem również osobom zajmującym się projektowaniem reklam mobilnych zależy na tym, aby ich praca znajdowała się na jak najwyższym poziomie. Wobec tego wykonują one nie tylko dobrze wyglądające, ale też po prostu atrakcyjne reklamy mobilne. Takie reklamy powinny być także bardzo przyjemne dla oczu i sprawiać, że będą one na długo pozostawały w pamięci kojarząc się z czymś naprawdę przyjemnym.


outdoor advertising lub out-of-home advertising) ?

Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.

Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna



© 2019 http://tyco.com.pl/